lørdag den 29. december 2012

 New Year 

 







little-black-dress.jpg
KAGE high waisted dress, $591
Diane von Furstenberg drape front dress, $625
Monsoon bubble hem dress, £85
Drape front dress, $165
Zimmermann copper dress, 375 AUD
MICHAEL Michael Kors sleeveless ruffle dress, £295
Precis Petite structured dress, £99
Tailored dress, £225
Dkny dress, $255
Antik Batik lbd dress, €72
Mary Portas square neckline dress, £150
Zac Posen puffed sleeve dress,
 $403

Kjolerne er fundet som inspiration og ikke nødvendigvis lige den, som jeg ville købe, da de er lige i den dyre ende :).. Jeg synes at den sorte kjoler passer perfekt til nytår. og ville style den med lidt tilfældigt hår (som selvfølgelig slet ikke er tilfældigt når det kommer til stykket) ;) I ved hvad jeg mener! For at sætte prikken over I´et vil jeg tage en fin læbestift på fra MAC. jeg foretrækker selv den der hedder See Sheer, som er rigtig fin både til hverdag og fest. 

Hvis i allerede har fundet nytårsoutfittet vil jeg rigtig gerne høre, hvordan i mener, at dette særlige outfit skal se ud? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar