lørdag den 29. december 2012

Tilbageblik på rejser i 2012 - Part 1

Lige efter gymnasiet, valgte jeg at rejse til Afrika. Som i kan se på billedet, foregik det altså i telt ALLE NÆTTER! - jeg kan godt sige jer at det hårdt de første mange nætter. Men man vænner sig jo til så meget. 

På vores første safari er vi så (skide) heldige at se en leopart. De er virkelig sjældne at se, så må sige at vi var ret stolte! 
Elefanten gik hen og blev et af mine yndlingsdyr (selvom at jeg tit ombestemte mig omkring dette) Det er fantastisk at sådan et kæmpe dyr kan syne så yderst fredeligt. 

Jaa,.. skulle altså lige vænne mig til at det faktisk var en vaske ægte løve jeg gik og klappede på ryggen - det er jo fuldstændig syrealistisk at tænke tilbage på nu. 
Flodhesten - et af verdens farligste dyr, som er det dyr der faktisk dræber flest mennesker i Afrika. Ja, man skulle ikke tro det når de ligger der i deres spa det meste af dagen. 

Jakob, som jeg rejste rundt sammen med. Vi har kendt hinanden i ca. 14 år efterhånden. vildt!

Jaa! blev altså bare nødt til at vise jer dette billede.. Der mangler jo bare lige en talebobbel, ikke? :D

Mig der nyder, at der ikke er fare på færre for en stund!

ja okay, hvem kan sige nej til skumfidus over bål og varm kakao - ikke mig i hvert fald! 

Jeg bliver ved med at være imponeret over denne kunst. HVORDAN GØR DE DET!!! ? :D

Vi var ude og finde de "små" løveunger, som er ca. et år gamle her. de leger med hinanden, men selvom at det bare var en leg, var det liiidt skræmmende at stå 3 meter fra de. tænk hvad de kunne finde på - gyyys!

At blive omfavnet af en elefant er en spektakulær oplevelse. jeg må altså derned igen engang.


Det varer ikke længe før par 2 med billeder fra vores tur til Afrika, kommer op. Hvis i er heldige, så venter der en lille video også! 

Har i være i Afrika før? eller er der andre steder i vil anbefale os at tage hen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar